Första inlägget – Åh, så spännande!

Julkort

Hejsan!

Detta är det första inlägget på en blogg som ska handla om scrapbooking och kortmakeri. Det är tanken i alla fall. Troligtvis kommer jag även skriva lite om artiklar och scrapbookingprylar som faller mig i smaken.

Jag hoppas även samla inspiration och kanske även inspirera. Jag  har blivit inspirerad av så många bloggar så detta vill jag också bidra till. Jag kommer läggar upp många länkar på bloggar som inspirerar mig. Håll koll inom kort.

Som test att lägga in en bild blev det ett Julkort från 2009 (det enda alster jag hade i datorn). Fler kommer. Vi ses!

Kommentera

