Kort till en underbart engagerad lärare.

Stora killen har en fantastisk lärare som engagerar sig i barnen. Hon har betytt mycket för sonens trivsel och utveckling i skolan.Vi ville ge henne något fint som förmedlar den tacksamhet vi känner.

Jag och sonen knåpade ihop ett kort, men den förlägna killen från TGF ”My guy Ian” setet och ett reprentativt papper från Cosmo Crickets – Boyfriend serie. Det gula pappret påminnde mig om en liggande gul blyertspenna, med ränderna på tvären… Ser ni det också?

När man jämför sig med andra så ser jag att jag är allt för restriktiv med dekorationer. Men, hallå, det blir inte mycket rosa puff och blommor när man är en pojk-mamma. Ibland kanske man borde överdosera på det i stället, men det tilltalar mig bara inte eller jag tycker det inte ser fint ut på mina kort och layouter. Men det ser hemskt fint ut när andra gör det.

Kommentera

