Önskelista

Ibland funderar man, spånar….”tänk om jag hade det”, ”ooh det var fint”. Och så kommer någon och frågar vad önskar du i present, och så blir det helt blankt i skallen. Därför tänkte jag skriva ihop en lista på vad jag önskar mig just nu. Inte för någon annans del (även om någon vill ge mig något på min lista så tackar jag inte nej) men mest en kom-i-håg lista för nästa gång jag ska handla något.

Önskelista:

OppioScrapbooking.se

Stämplar: Autumn Leaves :Card Sentiments,  Wellies N Brellas, Hero Arts: Happiness messages, Rock Star Clearstamps, Recollection: Label me Though, Inkadinkado: Garden Flower

Cuttlebug: Embossing folder: Perfect Paisley, Snowflake, Script

Distress ink stämpeldyna: Mustard Seed, Milled lavender, Spun Sugar

 Scrapbruket.se

 Spellbinders: Classic Ovals Large, Standard Circles Large

Martha Stewart: Edge Punch, Picket Fence

 Stämplar: Cats Pyjama: You Sick Thing, By the Sea, Kitty Christmas

 Pysseltagen.se

 Paper Pad – 7 Gypsies , Conservatory

Paper Pad – Mariposa

Tim Holtz – Nostalgic – Tissue Tape

 Stellas.se

 Mönstrade Papper :

Cosmo Cricket: Tubesocks, CI: Lego Rescue, My Minds Eye: Alla Little Robots med Robotar och kugghjul, OA: Fly a kite: ice cream

 Stämplar:

Inkido – Gratulerar (rund)

 Scrapohobby.se

 Stämplar:Tim Holtz: Purely Random CMS, The Greeting Farm: Roll call Kit, Happy Day

 Tim Holtz. Paper Stack: Lost and Found

 Blommor: Prima Essentials

Kommentera

