Fler julkort hann bli klara!

Några till julkort hann jag göra förutom de 4 jag gav bort. Så några få utvalda i släkt- och vänskaran får de mycket eftertraktade julkorten. 😉

Jag har verkligen använt olika tekniker. Stämplat, distressat, olika sorters papper, dekorationer, band och olika storlekar. Det har varit roligt att göra dem. Nästa år ska jag börja tidigare. Kanske lika tidigt som Rimna(?), tjejen med den mest underbara bloggen och de mest underbara korten. Några av mina kort är helt kapade från hennes. (Hennes länk ligger i länklistan till höger.)

Lilla musen fick komma med på ett hörn också….

Kommentera

