Nytt tema på bloggen…

Jag är nog lite ombytlig av mig. Det är så kul det här med Photoshop att jag testade göra en ny header i dag. Men den var inte 100% så den ska jag arbeta vidare på. Men jag började surfa runt på ramar till bilderna på bloggen. Både bloggarna Caisa K och Helt Enkelt har väldigt snygga sådana (hade varit bra med länkar, men lyckas inte klura ut hur man gör just det).  Men jag kan inte hitta sådana ramar någonstans på nätet än. Någon som vet vart?

I stället började kolla WordPress och kolla på teman. Så jag byter helt och hållet ett tag, tills jag hittar något annat snyggt att använda. Tänk: övergångsperiod….

God natt!

Kommentera

