Varför kan man inte klara av att blogga kontinuerligt…

Ja, det är som det är. Livet och orken kommer i mellan… Viljan att blogga går i vågor för mig. Jag bloggsurfar gärna runt på mina favoriter och funderar på bloggstilar mm. Men att skriva ngt själv kommer jag mig inte för.

I a f så har en av mina bästa vänner startat sin egen blogg: Hemma hos mig Jag är så grymt imponerad av henne för hon har verkligen ett otroligt fint hem och är duktig och uppdaterar sin blogg typ jämt! Gillart! Sen har hon en inredningstil som faller mig i smaken mkt väl. 🙂

En reaktion på ”Varför kan man inte klara av att blogga kontinuerligt…

Kommentera

