Köket börjar bli klart

Nu har det blivit en mycket längre paus än jag velat! Inte skapat ngt på många månader… Kanske skulle förvandlat om bloggen till en om inredning och husrenovering.

Detta är visserligen en bild från i höstas och dessutom tagen från Iphonen, men ville bara visa hur det ungefär ser ut.

20120604-095459.jpg

2 reaktioner på ”Köket börjar bli klart

  1. Det blev sååå snyggt…ert nya kök. Tycker jättemycket om färgen ni har valt på väggen.
    Nu ser jag fram emot fler inlägg här på bloggen. 🙂
    Ny snygg layout också ser jag.

    Kram

  2. Ja, jag gillade din trävägg på bloggen, men vill hålla det svart/vita som jag försöker få in mer hemma. Ska försöka knåpa en custom-header inom kort. Och fasa ut scrapbookingen… Jag har inte tid med det nu, kanske i framtiden. Ateljen kommer dock finnas kvar… 🙂

Kommentera

