Skolavslutningar

Nu har det börjat lugna ned sig efter allehanda skolavslutningar och andra aktiviteter. I helgen har det ju regnat och det har passat mig ypperligt. Jag behövde en helg med återhämtning. Vi har bara umgåtts med familjen och lagat mat och bakat lite till. 🙂
Jag fick ett recept från en kollega på en jordgubbsmazarinkaka. Himmelskt god! Och så har jag gjort lite macarons för första gången! Ska se om jag kan skaka fram en bild till i morrn!
Nu är det dax för gonatt och kudde! Ses!
Uppdatering:

20120620-213301.jpg

En reaktion på ”Skolavslutningar

Kommentera

