Ikeas höstnyheter 2012

Med varje sommar, sedan jag var liten, så kommer väntan efter nya IKEA-katalogen. (Ja, jag vet, jag är lite av en IKEA-nörd.) Alltid i augusti. Alltid efter sommar ledigheten. Men jag vet inte om jag inbillar mig att den börjat komma tidigare?! Nu för tiden finns den ju att läsa på nätet innan den dimper ned i brevlådan.

I dag var jag inne på En mammas dag-bloggen där Helena skriver om höstens IKEA-nyheter. Jag låter er klicka dit och sen vidare till hennes material med nyheterna. Men det fanns mer fint med vill-ha-känsla än den fina mjölkkrukan för 79 kr ovan.

En reaktion på ”Ikeas höstnyheter 2012

  1. Åhh vad fina…tyckte nog att den bilden du har valt var den finaste i utskicket. Sen tyckte jag även om den gammaldags blandaren till köket…och några lampor. 🙂

Kommentera

