Sommar, sommar, sommarn är slut… för min del!

Åh, jag har inte skrivit på länge, länge nu. Jag har haft semester. I ett par veckor kopplade jag ned totalt. Visst har man kollat FB och Instagram, men i övrigt ger Iphonen ingen direkt bra surf-upplevelse! Den sista veckan på semestern har jag bara tagit det lugnt med familjen och försökt ge dem så mycket uppmärksamhet som möjligt. Det har blivit mycket bad. 🙂 Sen har jag funderat mycket på framtiden och om vad jag vill göra för välbefinnandet och utveckling i höst. Men mer om det senare.

Innan semestern skrev jag om nyheter på IKEA. Några nyheter som kommit och vi faktiskt har införskaffat, är IKEAs nya UPPLEVA. Jag ska berätta mer om den. En liten recension. Men innan dess. Nya IKEA-katalogen har kommit ut! I USA! Varför där, före i Sverige, vet jag inte… Men här är länken i alla fall…

http://onlinecatalog.ikea-usa.com/US/en/IKEA_Catalog/

Katalogen funkar inte på min Iphone av någon konstig anledning, men bättre på vanlig dator… Så testa det om det inte funkar i mobilen…

Enjoy!

20120730-221050.jpg

Bild: IKEA – USA

Kommentera

