App updates

Hello and welcome…

…säger jag till den mycket efterlängtade Pinterest-appen till Ipad! Jag hade nästan gett upp hoppet att det skulle komma någon. Än så länge har jag bara snabbt kollat runt lite. Och den ser helt ok ut. Men eftersom det tog sån lång tid att få fram den hade jag nästan förväntat mig att den skulle kunnat koka kaffe också… 😉

20120816-220038.jpg

Den andra välkomsten får den nya IKEA-katalogappen! Woop woop! För, JA, katalogen har kommit ut digitalt på nätet! På http://www.ikea.com/se/sv/ hittar du denna och i Appstore hittar ni appen. 🙂 och mycket väl i de andra app-shopparna också!

Kommentera

