Cykelkärlek…

Denna LO satt långt inne, jag har haft lite svårt att få tid att scrappa. Det har ju varit skolstart och aktiviteter hela tiden utöver nya jobbkurser och jobb. Sen var det väl inte helt enkelt att komma igång med den fysiska scrapbookingen, enklare är det ju med den digitala.

För ett tag sedan beställde jag juni-kitet från Mollys Scrapbooking. Det fanns mycket fint i det. Bland annat gjorde jag några kort till skolfröknarna vid slutet på förra terminen…

Cyklandet till jobbet har betytt så mycket för mig de senaste månaderna. Jag har fått så mycket ork och glädje som jag saknade förut. Därför ville jag dokumentera detta. Jag har kännt mig duktig och stolt över att jag har nu cyklat 100 mil i år! Så detta är en EGO-layout som jag behövde få ur mig innan jag kan gå vidare och scrappa andra ögonblick i våra liv…20120824-101902.jpg

Jag har använt Slicen på flera ställen. Fjärilen, filetaben, bilen och hjärtat är alla utskurna med Slicen. Jag har gömt en dubbel journalingtag bakom fotona. På baksidan om journalingen så finns ett foto på min bästa Runkeeper tid ur Iphonen. Jag är dock osäker om bilen kommer få vara kvar. Den kanske ryker… och så ska jag skära bort kanten på 7-gypsies pappret. Ville bara ha kvar det så jag har dokumenterat vilket papper jag använde.

20120824-101927.jpg

Kommentera

