Enkelt Hybridkort

Jag har nog inte visat det här kortet som jag knåpade ihop för några veckor sedan. Åter igen har jag använt Sweet Day från Echo Park som jag även använde i Headern. När man väl lärt sig kommandona i Photoshop så går det relativt snabbt. Man måste bara tänka rätt sedan när man ska skriva ut sedan.

20120901-114006.jpg

20120901-114033.jpg

4 reaktioner på ”Enkelt Hybridkort

  1. Jättefint kort! Gillar färgerna. Och rosetten blev liksom pricken över i:et 🙂 Kul att du gillar mina PL sidor och LO:s!

Kommentera

