Project Life 2016 – Den enklaste formen

Jag vill spara alla mina härliga bilder på mina barn på ett samlat sätt. Jag har planerat och vänt på alla möjligheter under flera år. Jag har undersökt och funderat, vänt och vridit på alla tänkbara sätt. Och kommit fram till vad som tar minst tid, men ändå ger mest valuta… Project Life! – Digitalt… Japp! Inte riktigt det jag har tänkt det skulle vara. Alla härliga papper och dekorationer. 😦 Klister och tejp. 😛 Men det är enkelt! Och det får jobbet gjort! Punkt.

Sagt och…gjort, jag på börjar Project Life 2016 som ett digitalt project. (Och får mitt ”Crafting-behov ” tillfredställt med faktumet att jag fortfarande har många veckor av 2015 kvar att slutföra.)

Så här nedan kommer min första sida i den enklaste formen.

2016 1 Jan

Och Vecka 1, vänster sida:

2016 1 Jan v 1

Och vänster sida:

2016 1 Jan v 1 höger

Allt jag har använt är Becky Higgins Design A digitalt och även hennes nya kit Everyday

Vi ses igen en annan dag. Under tiden…kolla in den här sidan, PLSwe

/Jen.

Kommentera

